Taşdelen Mesire Alanı

İnsan İstanbul'da yaşayınca doğayla kucaklaşacağı her fırsatı değerlendirmek istiyor.
Ben de yine bir kaçamak yaptım ve bu sefer Çekmeköy'de bulunan Taşdelen Mesire  Alanına gittim.
Küçük bir kaçamak, temiz hava ve orman kokusu almak istiyorsanız güzel bir seçenek.
Mesire alanına giriş ücretli, yaya olarak girmek bile :) 4 tl. Bu toplanan ücretin ise mesire alanına döndürüldüğünü ise göremedim. Sorun şu eğer girişe yakın mesire alanı yerleri ile yetinmeye kalkarsanız, her zamanki sıkıntı; pis ve görgüsüz piknikçilerin eseri(!) Ama yetinmez ve iç kesimlere giderseniz daha sakin, temiz piknik konumları bulmanız mümkün.
Ben zaten mizaç gereği onunla bile yetinmeyip ormana dalan birisi olduğum için eşlikçilerim başkaydı.



Esas sorun ise Taşdelen Mesire alanının içinden geçmekte olan Kuzey Anadolu otoyolu


Katledilen ormanı görseniz içiniz sızlar.

Ulaşıma gelince (yazmadan kaydetmişim :) ) 
Şile otobanında şile istikametinde ilerlerken, Taşdelen ayrımından çıkarak içeriye giriyorsunuz. Yaklaşık 1-2 km içeride sol kolda turistik tabela işareti ile Taşdelen Mesire alanını yazısını göreceksiniz. Arçelik fabrikasını sağınıza alarak ilerlediğinizde girişi göreceksiniz.




Daha fazla bilgi için: http://www.tasdelenmesireyeri.com/